Η επιχειρηματική κλίμακα (scalability) αναφέρεται στην ικανότητα μιας επιχείρησης να αυξάνει την απόδοσή της και τα έσοδά της χωρίς να αυξάνονται αναλογικά οι πόροι που απαιτούνται. Μια scalable επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί γρήγορα και αποτελεσματικά, με χαμηλό κόστος και χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα. Η κλίμακα επιτυγχάνεται μέσω της βελτίωσης των διαδικασιών, της αυτοματοποίησης και της αναδιάρθρωσης των στρατηγικών λειτουργιών. Για να πετύχετε την κλίμακα, πρέπει να επενδύσετε σε τεχνολογία που επιτρέπει την αυτοματοποίηση και την αποτελεσματική διαχείριση πόρων, όπως CRM συστήματα και εργαλεία διαχείρισης παραγωγής. Επιπλέον, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι ευέλικτη και να μπορεί να προσαρμόζεται σε νέες αγορές ή σε αυξανόμενη ζήτηση, χωρίς να απαιτεί τεράστιες αυξήσεις στην παραγωγή ή στην εργασία.