Η δεύτερη έκδοση του UN Tourism Tech Adventures, σε συνεργασία με την Infecar, έθεσε στο επίκεντρο καινοτόμες τεχνολογίες και λύσεις για τον κλάδο της φιλοξενίας, με στόχο να ανοίξει το δρόμο για νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον τουρισμό. Αυτός ο παγκόσμιος διαγωνισμός προσέλκυσε περισσότερους από 120 επιχειρηματίες από σχεδόν 70 χώρες, παρουσιάζοντας ένα ευρύ φάσμα νεοφυών επιχειρήσεων που είναι αφιερωμένες στην ενίσχυση του τουριστικού τομέα, ιδίως στους τομείς των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και της ανάπτυξης νέων επιχειρηματικών στρατηγικών.
Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της DigiON, της Έκθεσης Ψηφιοποίησης Επιχειρήσεων των Καναρίων Νήσων στο Γκραν Κανάρια της Ισπανίας. Ο χώρος αυτός λειτούργησε ως μια ζωντανή πλατφόρμα καινοτομίας, όπου οι επιλεγμένες νεοφυείς επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους σε ένα ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένων ηγετών του κλάδου και επαγγελματιών από διάφορους τομείς, όπως οι Social Hub, Amadeus, Kerten Hospitality και ο όμιλος TUI, μεταξύ άλλων.
Η UN Tourism, σε συνεργασία με την Infecar, ξεκίνησε αυτή την πρόκληση με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό κλάδο, τονίζοντας τη σημασία αυτών των στοιχείων για τον μετασχηματισμό του τομέα. Η εστίαση του διαγωνισμού σε λύσεις ξενοδοχείων και φιλοξενίας αντικατοπτρίζει τη συνεχή ανάγκη προσαρμογής και εξεύρεσης νέων τρόπων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των διεθνών τουριστών, οι οποίοι συνεισέφεραν πέρυσι περίπου 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε διεθνή έσοδα από τον τουρισμό.