Η έρευνα αγοράς είναι η διαδικασία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων σχετικά με τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, καθώς και τις τάσεις και τις συνθήκες του ανταγωνισμού στην αγορά. Για μια startup, η έρευνα αγοράς είναι κρίσιμη για την κατανόηση του κοινού-στόχου, του ανταγωνισμού και των ευκαιριών ανάπτυξης. Η σωστή έρευνα αγοράς βοηθά στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, την προσαρμογή του προϊόντος και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Για να εφαρμόσετε την έρευνα αγοράς στην επιχείρησή σας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως διαδικτυακές έρευνες, συνεντεύξεις χρηστών, focus groups και ανάλυση δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα ή από τις πωλήσεις σας. Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να καθορίσετε τις ανάγκες της αγοράς και να λάβετε στρατηγικές αποφάσεις για την ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων σας.